fbpx

Παρασκευή Βονάτσου

Home / Παρασκευή Βονάτσου

Παρασκευή Βονάτσου

Η Παρασκευή Βονάτσου έχει σπουδάσει Φιλολογία (κατεύθυνση Γλωσσολογίας) στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών, έχει μάστερ στη Δημοσιογραφία και τις Νέες Τεχνολογίες από το Danube University of Krems της Αυστρίας και είναι Διευθύντρια Περιεχομένου και Σχέσεων με τα MME στην εταιρεία επικοινωνίας MSCOMM.

Είναι δημοσιογράφος από το 2000 και εργάστηκε για 11 χρόνια στην εφημερίδα «Έθνος» όπου διαπιστεύτηκε διαδοχικά στο ελεύθερο, εκκλησιαστικό και ελεύθερο πολιτικό ρεπορτάζ, καλύπτοντας μεγάλα γεγονότα στην πρώτη γραμμή. Στη συνέχεια, συνεργάστηκε με το Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων των «Οικολόγων Πράσινων», όσο το κόμμα εκπροσωπούνταν στην Ευρωβουλή, από δυο ευρωβουλευτές με διαδοχική θητεία.

Από το 2014 «μετατοπίστηκε» επαγγελματικά και πέρασε από τη δημοσιογραφική γραφή στις εφημερίδες, στην ηλεκτρονική δημοσιογραφία και την παραγωγή web content. Συγκεκριμένα, δούλεψε ως senior editor στο www.newsbomb.gr του ομίλου DPG από το 2014 έως και το 2017 και εν συνεχεία – από το 2017 έως και το 2021 – ως αρχισυντάκτρια ροής στην ιστοσελίδα www.reader.gr του ομίλου Liquid Media. Πέραν της παραγωγής ειδήσεων, ασχολήθηκε και με τη συγγραφή native κειμένων, σε συνεργασία με το εμπορικό και διαφημιστικό τμήμα του ομίλου.

Μέσω μεταπτυχιακού, το οποίο πραγματοποίησε με υποτροφία, εστίασε στο νέο επαγγελματικό πεδίο, την ψηφιακή δημοσιογραφία. Ειδικεύτηκε σε θέματα ανάπτυξης των social media και στη χρήση multimedia (video, φωτογραφία, ήχος) που κάνουν το content στο διαδίκτυο δυναμικό και αποτελεσματικό.  Έχει ασχοληθεί ιδιαίτερα με έναν νέο τομέα, που αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς στα Νew Media, το storytelling με εμπορικό σκοπό, δηλαδή το native advertising (branded content).  Πρόκειται ουσιαστικά για το διαφημιστικό κείμενο που φαίνεται σαν δημοσιογραφικό άρθρο, ωστόσο αποτελεί καταχώριση.

Ως συνεργάτης της εταιρείας marketing και επικοινωνίας Pulse and Opinion, ασχολήθηκε με τη στρατηγική ανάπτυξης επιχειρήσεων και ομίλων στα social media, ώστε να διευρύνουν το πελατολόγιό τους και να προσελκύσουν κοινό μέσα από τo Facebook και το Instagram κυρίως, με περιεχόμενο πρωτότυπο και υψηλού επιπέδου.

Ταυτόχρονα, ασχολείται και με την πολιτική επικοινωνία. Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ από το 2004.

Από το 2020 διδάσκει το μάθημα της Δημοσιογραφίας, στο εργαστήρι δημιουργικής γραφής Tabula Rasa.

Profile details