Description
Βασικές ενότητες του σεμιναρίου:
- Χρήση των κοινωνικών μέσων (πχ Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter) για την προώθηση του έργου
- Τρόποι παρουσίασης: Από το power point στο prezi
- Native κείμενο: Το κείμενο που φαίνεται σαν ρεπορτάζ, στην πραγματικότητα όμως είναι διαφημιστικό – Τα «συστατικά» για τη συγγραφή του
- Ψηφιακό βιβλίο (e-book) – Παλιά βιβλία που διαβάζει κανείς και διαδικτυακά πλέον ή νέες εκδόσεις που γίνονται αποκλειστικά ψηφιακά -Πώς «ξεκλειδώνουν» για να είναι προσβάσιμα / πώς γίνεται η έκδοσή τους
- Δημιουργία και διαχείριση blog
- Παραγωγή και ανάρτηση σε διαδικτυακό τόπο – Πώς κάνουμε ελκυστικό το περιεχόμενο ώστε να ξεχωρίζει
- Βασικοί κανόνες για να εμφανιστεί πιο ψηλά το δικό μας κείμενο όταν γίνεται αναζήτηση στη Google
- Βέλτιστη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης – Τι ποστάρουμε – Πώς απαντάμε στα σχόλια
- Διαφορές δημοσιογραφικού – επιστημονικού – λογοτεχνικού κειμένου
- Τηλεοπτική παρουσία – Τι φοράμε, τι χρόνους κρατάμε, must και donts
- Επικοινωνιακή διαχείριση κρίσης – Πώς αντιδρούμε σε αρνητικά ή στοχευμένα δημοσιεύματα
- Brand Ambassadors και Influencers – Τι είναι και πώς «χρησιμοποιούνται» στο Instagram
~ Το συγκεκριμένο πρόγραμμα μπορεί να συμπεριληφθεί στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, με παρακολούθηση των μαθημάτων μέσω ενός απλού υπολογιστή.
~ Τα δίδακτρα για την παρακολούθηση είναι 45 ευρώ ανά τέσσερις εβδομάδες μαθημάτων.
~ Το πρόγραμμα απευθύνεται για περιορισμένο αριθμό σπουδαστών. Θα τηρηθεί απόλυτη σειρά προτεραιότητας.
~ Στο τέλος του προγράμματος, όλοι οι συμμετέχοντες θα λάβουν βεβαίωση πιστοποίησης από το εργαστήρι “Tabula Rasa”.
~ Για δηλώσεις συμμετοχής και εγγραφές, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 213 00 24291 ή στο 6940 655 331 ή στο e–mail info@tabula.gr
Reviews
There are no reviews yet.