Social media και επικοινωνία

0 out of 5

45.00

Σύγχρονες μέθοδοι επικοινωνίας, χρήση social media και δημιουργία περιεχομένου

Καθηγήτρια: Παρασκευή Βονάτσου
Max. 15 άτομα

Έναρξη σεμιναρίου: Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2020

Κάθε Πέμπτη 18:00 – 20:00

Λίγα λόγια για το μάθημα: 

Η εξέλιξη της τεχνολογίας παρέχει εργαλεία επικοινωνίας με μεγάλη δυναμική απήχησης.

Τo Instagram εξελίσσεται σε ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης με τεράστια αλληλεπίδραση, που προσφέρει ευρύτατες δυνατότητες σε προσωπικούς λογαριασμούς ή business profiles να αναπτυχθούν και να προωθήσουν υπηρεσίες, προϊόντα και brands.

Παρόμοιες προοπτικές έχει και το YouTube, που αναδεικνύει δημιουργούς και προσωπικότητες.

Έχετε σκεφτεί πώς θα μπορούσαν το Instagram ή το YouTube να γίνουν πεδία προβολής για το δικό σας έργο;  Το μάθημα έχει σκοπό να δώσει τις κατευθύνσεις για τη δημιουργία επιτυχημένων προφίλ σε πλατφόρμες όπως το Facebook, το Instagram, το LinkedIn, το YouTube και το Twitter, με περιεχόμενο που θα φέρει likes και followers.

Ακόμη, έχει στόχο να δείξει με απλά βήματα τη δημιουργία blog και την επακόλουθη στρατηγική προώθησής του από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κάνοντας ουσιαστικά μια μικρή προσωπική «καμπάνια».

Η αξιοποίηση των νέων δυνατοτήτων για την προσωπική προβολή και την προώθηση του έργου έχει «κλειδιά».

Αυτά είναι – μεταξύ άλλων – η συχνότητα και η έκταση των posts, η χρήση multimedia όπως το βίντεο και η φωτογραφία, ώστε ό,τι «ανεβάζουμε» να είναι ελκυστικό.

Ο κύκλος μαθημάτων στοχεύει στην εξοικείωση των σπουδαστών με τους σύγχρονους τρόπους επικοινωνίας για την παραγωγή υψηλής ποιότητας περιεχομένου, το οποίο βοηθά τους δημιουργούς να αλληλεπιδράσουν άμεσα με το κοινό τους.

Επιπλέον, πραγματεύεται σύγχρονα δεδομένα όπως τα fake news και πώς τα ξεχωρίζουμε από τα πραγματικά γεγονότα, ώστε να μη γινόμαστε «αγγελιαφόροι» ψευδών ειδήσεων και μειώνουμε την αξιοπιστία του προφίλ μας.

Αναλύονται επίσης οι βασικές διαφορές του δημοσιογραφικού κειμένου, από το λογοτεχνικό και το διαφημιστικό (ανεστραμμένη πυραμίδα).

Επίσης, στο πλαίσιο του μαθήματος, παρουσιάζονται βέλτιστες τεχνικές για την επικοινωνία, όπως η σωστή σύνταξη ενός email, ενός βιογραφικού, η επιλογή παρουσιάσεων για επαγγελματικές εργασίες πέρα του power point, όπως για παράδειγμα το prezi, που κάνουν τη διαφορά και ξεχωρίζουν.

Ταυτόχρονα, υπενθυμίζονται οι βασικές αρχές και τεχνικές της επικοινωνίας, με εστίαση στη βελτιστοποίησή τους , ώστε το μήνυμα να έχει δύναμη και αποτελεσματικότητα: Πώς παρουσιάζεται κανείς σε τηλεοπτική συνέντευξη, πώς διαχειρίζεται τη συνέντευξη σε έντυπο μέσο και πώς αντιδρά στα δημόσια σχόλια στο προφίλ.

~ Για να δείτε το πλήρες πρόγραμμα των σεμιναρίων πατήστε εδώ

Description

Βασικές ενότητες του σεμιναρίου:

  • Χρήση των κοινωνικών μέσων (πχ Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter) για την προώθηση του έργου
  • Τρόποι παρουσίασης: Από το power point στο prezi
  • Native κείμενο: Το κείμενο που φαίνεται σαν ρεπορτάζ, στην πραγματικότητα όμως είναι διαφημιστικό – Τα «συστατικά» για τη συγγραφή του
  • Ψηφιακό βιβλίο (e-book) – Παλιά βιβλία που διαβάζει κανείς και διαδικτυακά πλέον ή νέες εκδόσεις που γίνονται αποκλειστικά ψηφιακά -Πώς «ξεκλειδώνουν» για να είναι προσβάσιμα / πώς γίνεται η έκδοσή τους
  • Δημιουργία και διαχείριση blog
  • Παραγωγή και ανάρτηση σε διαδικτυακό τόπο – Πώς κάνουμε ελκυστικό το περιεχόμενο ώστε να ξεχωρίζει
  • Βασικοί κανόνες για να εμφανιστεί πιο ψηλά το δικό μας κείμενο όταν γίνεται αναζήτηση στη Google
  • Βέλτιστη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης – Τι ποστάρουμε – Πώς απαντάμε στα σχόλια
  • Διαφορές δημοσιογραφικού – επιστημονικού – λογοτεχνικού κειμένου
  • Τηλεοπτική παρουσία – Τι φοράμε, τι χρόνους κρατάμε, must και donts
  • Επικοινωνιακή διαχείριση κρίσης – Πώς αντιδρούμε σε αρνητικά ή στοχευμένα δημοσιεύματα
  • Brand Ambassadors και Influencers – Τι είναι και πώς «χρησιμοποιούνται» στο Instagram

~ Το συγκεκριμένο πρόγραμμα μπορεί να συμπεριληφθεί στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, με παρακολούθηση των μαθημάτων μέσω ενός απλού υπολογιστή.

~ Τα δίδακτρα για την παρακολούθηση είναι 45 ευρώ ανά τέσσερις εβδομάδες μαθημάτων.

~ Το πρόγραμμα απευθύνεται για περιορισμένο αριθμό σπουδαστών. Θα τηρηθεί απόλυτη σειρά προτεραιότητας.

~ Στο τέλος του προγράμματος, όλοι οι συμμετέχοντες θα λάβουν βεβαίωση πιστοποίησης από το εργαστήρι “Tabula Rasa”.

~ Για δηλώσεις συμμετοχής και εγγραφές, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο  213 00 24291 ή στο 6940 655 331 ή στο email info@tabula.gr

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “Social media και επικοινωνία”