fbpx

Σεμινάριο σύγχρονου marketing και social media

0 out of 5

45.00

Πώς δημιουργούμε πρωτογενές υλικό για brands και υπηρεσίες στα προσωπικά ή τα επαγγελματικά μας social media αλλά και το blog ή την στήλη μας σε κάποιο ΜΜΕ

Καθηγήτρια: Έρρικα Ρούσσου

Max. 15 άτομα

Έναρξη σεμιναρίου: Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2020

Κάθε Τρίτη 18:00 – 20:00

* Ακολουθώντας τις αποφάσεις του κράτους, το συγκεκριμένο μάθημα θα ξεκινήσει διαδικτυακά και θα συνεχίσει δια ζώσης μετά τη λήξη των προληπτικών μέτρων για τον Covid 19.

Λίγα λόγια για το μάθημα:

Σε αυτό το σεμινάριο θα μάθουμε πώς φτιάχνουμε πρωτογενές περιεχόμενο για επώνυμα brands ή υπηρεσίες με τέτοιο τρόπο ώστε οι συνεργάτες μας να μένουν ευχαριστημένοι αλλά και οι αναγνώστες/ ακόλουθοί μας να διαβάζουν / παρακολουθούν ένα ενδιαφέρον και ευχάριστο περιεχόμενο. Διανύουμε μια εποχή που η διαφήμιση μας έχει ανάγκη όσο ποτέ άλλοτε. Τα περισσότερα αν όχι όλα τα brands επιλέγουν για την επικοινωνία τους Influencers οι οποίοι καλούνται να τα παρουσιάσουν με το δικό τους ύφος και τον καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε να μην φαίνεται ότι κάνουν «διαφήμιση» στα προσωπικά τους social media. Ταυτόχρονα, στον χώρο των ΜΜΕ ανθίζει το λεγόμενο native advertisement σύμφωνα με το οποίο ο αρθρογράφος καλείται με έμμεσο τρόπο να παρουσιάσει το προϊόν ή την υπηρεσία που θέλει να επικοινωνήσει.

~ Για να δείτε το πλήρες πρόγραμμα των σεμιναρίων πατήστε εδώ

Description

Βασικές ενότητες του σεμιναρίου:

  • Εισαγωγή στην έννοια του native advertising. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος θα μελετήσουμε παραδείγματα ξένων επαγγελματιών και μέσων (New York Times, Vogue, Cara Ferragni, κτλ).
  • Βρίσκοντας την ιδέα. Υπάρχουν φορές που υπάρχει ήδη το brief υπάρχουν και άλλες που απλά θέλουν από εμάς να βρούμε το κόνσεπτ μέσα στο οποίο θα παρουσιάσουμε το brand.
  • Οι σπουδαστές θα αναλάβουν να φτιάξουν / σκεφτούν ιδέες για το brand που θα τους δοθεί ως case study.
  • Το κείμενο. Εφόσον έχουμε βρει το κόνσεπτ, έρχεται η ώρα του κειμένου. Είτε είναι λεζάντα είτε άρθρο, συζητάμε τα key points (δηλαδή τις λέξεις που θα παραπέμπουν στο brand) αλλά και το στήσιμο.
  • Εισαγωγή στο story telling. Πώς μπορώ να γράψω κάτι (ακόμα και το πιο βαρετό πράγμα στον κόσμο) κάνοντάς το ζωντανό και κυρίως, δικό μου. Πώς δηλαδή ο κόσμος που θα το διαβάσει θα καταλάβει ότι αυτό το κείμενο / κόνσεπτ φέρει την υπογραφή μου.
  • Οι σπουδαστές θα κληθούν να γράψουν ένα κείμενο αλλά και μια λεζάντα για το brand που έχουν αναλάβει από το 3ο μάθημα.
  • Η φωτογραφία ή το βίντεο. Πώς θα εμφανίσω το προϊόν μου και τι πρέπει να προσέξω.
  • Οι σπουδαστές αναλαμβάνουν να τραβήξουν μια φωτογραφία και ένα βίντεο σχετικά με το brand που έχουν αναλάβει.
  • Πώς κρατάω μια συνοχή ανάμεσα στο υλικό που φτιάχνω για το brand. Και, πώς το «ταιριάζω» με το προφίλ μου.
  • Πώς ενημερώνω/ πείθω τον πελάτη πόση «παρουσία» του brand του χρειάζεται να υπάρχει στο κείμενο ή το προφίλ μου.
  • Σχολιασμός συνηθισμένων απαιτήσεων των πελατών και πώς να μην υποκύπτουμε σε όλες τις επιθυμίες τους ώστε να διατηρήσουμε έναν χαρακτήρα στο προφίλ μας.
  • Συνέντευξη. Υπάρχουν περιπτώσεις κατά τις οποίες ο πελάτης επιθυμεί να μιλήσουμε με κάποιον εκπρόσωπό του για την προώθηση του brand του. Ποιες είναι οι ερωτήσεις που πρέπει να κάνουμε.
  • Σε περίπτωση που είμαστε εμείς οι εκπρόσωποι του πελάτη (brand ambassadors) και πρέπει να απαντήσουμε στις ερωτήσεις μιας προωθητικής συνέντευξης, με ποιον τρόπο απαντάμε.
  • Οι σπουδαστές υποδύονται τους ρόλους του συνεντευξιαζόμενου και του δημοσιογράφου.
  • Πώς κάνουμε κείμενο τη συνέντευξη που έχουμε πάρει. Ποια στοιχεία κρατάμε.
  • Οι σπουδαστές καλούνται να γράψουν τη συνέντευξη που πήραν από τον συνσπουδαστή τους με βάση το brand που έχουν αναλάβει.

~ Σε όλες τις θεματικές ενότητες του σεμιναρίου θα υπάρχουν ασκήσεις γραφής ή ανάλυσης, ώστε οι σπουδαστές να κάνουν πρακτική πάνω στη θεωρία.

~ Το συγκεκριμένο πρόγραμμα μπορεί να συμπεριληφθεί στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, με παρακολούθηση των μαθημάτων μέσω ενός απλού υπολογιστή.

~ Τα δίδακτρα για την παρακολούθηση είναι 45 ευρώ ανά τέσσερις εβδομάδες μαθημάτων.

~ Το πρόγραμμα απευθύνεται για περιορισμένο αριθμό σπουδαστών. Θα τηρηθεί απόλυτη σειρά προτεραιότητας.

~ Στο τέλος του προγράμματος, όλοι οι συμμετέχοντες θα λάβουν βεβαίωση πιστοποίησης από το εργαστήρι “Tabula Rasa”.

~ Για δηλώσεις συμμετοχής και εγγραφές, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο  213 00 24291 ή στο 6940 655 331 ή στο email info@tabula.gr

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “Σεμινάριο σύγχρονου marketing και social media”