Description
Βασικές ενότητες του σεμιναρίου:
- Εισαγωγή στην έννοια του native advertising. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος θα μελετήσουμε παραδείγματα ξένων επαγγελματιών και μέσων (New York Times, Vogue, Cara Ferragni, κτλ).
- Βρίσκοντας την ιδέα. Υπάρχουν φορές που υπάρχει ήδη το brief υπάρχουν και άλλες που απλά θέλουν από εμάς να βρούμε το κόνσεπτ μέσα στο οποίο θα παρουσιάσουμε το brand.
- Οι σπουδαστές θα αναλάβουν να φτιάξουν / σκεφτούν ιδέες για το brand που θα τους δοθεί ως case study.
- Το κείμενο. Εφόσον έχουμε βρει το κόνσεπτ, έρχεται η ώρα του κειμένου. Είτε είναι λεζάντα είτε άρθρο, συζητάμε τα key points (δηλαδή τις λέξεις που θα παραπέμπουν στο brand) αλλά και το στήσιμο.
- Εισαγωγή στο story telling. Πώς μπορώ να γράψω κάτι (ακόμα και το πιο βαρετό πράγμα στον κόσμο) κάνοντάς το ζωντανό και κυρίως, δικό μου. Πώς δηλαδή ο κόσμος που θα το διαβάσει θα καταλάβει ότι αυτό το κείμενο / κόνσεπτ φέρει την υπογραφή μου.
- Οι σπουδαστές θα κληθούν να γράψουν ένα κείμενο αλλά και μια λεζάντα για το brand που έχουν αναλάβει από το 3ο μάθημα.
- Η φωτογραφία ή το βίντεο. Πώς θα εμφανίσω το προϊόν μου και τι πρέπει να προσέξω.
- Οι σπουδαστές αναλαμβάνουν να τραβήξουν μια φωτογραφία και ένα βίντεο σχετικά με το brand που έχουν αναλάβει.
- Πώς κρατάω μια συνοχή ανάμεσα στο υλικό που φτιάχνω για το brand. Και, πώς το «ταιριάζω» με το προφίλ μου.
- Πώς ενημερώνω/ πείθω τον πελάτη πόση «παρουσία» του brand του χρειάζεται να υπάρχει στο κείμενο ή το προφίλ μου.
- Σχολιασμός συνηθισμένων απαιτήσεων των πελατών και πώς να μην υποκύπτουμε σε όλες τις επιθυμίες τους ώστε να διατηρήσουμε έναν χαρακτήρα στο προφίλ μας.
- Συνέντευξη. Υπάρχουν περιπτώσεις κατά τις οποίες ο πελάτης επιθυμεί να μιλήσουμε με κάποιον εκπρόσωπό του για την προώθηση του brand του. Ποιες είναι οι ερωτήσεις που πρέπει να κάνουμε.
- Σε περίπτωση που είμαστε εμείς οι εκπρόσωποι του πελάτη (brand ambassadors) και πρέπει να απαντήσουμε στις ερωτήσεις μιας προωθητικής συνέντευξης, με ποιον τρόπο απαντάμε.
- Οι σπουδαστές υποδύονται τους ρόλους του συνεντευξιαζόμενου και του δημοσιογράφου.
- Πώς κάνουμε κείμενο τη συνέντευξη που έχουμε πάρει. Ποια στοιχεία κρατάμε.
- Οι σπουδαστές καλούνται να γράψουν τη συνέντευξη που πήραν από τον συνσπουδαστή τους με βάση το brand που έχουν αναλάβει.
~ Σε όλες τις θεματικές ενότητες του σεμιναρίου θα υπάρχουν ασκήσεις γραφής ή ανάλυσης, ώστε οι σπουδαστές να κάνουν πρακτική πάνω στη θεωρία.
~ Το συγκεκριμένο πρόγραμμα μπορεί να συμπεριληφθεί στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, με παρακολούθηση των μαθημάτων μέσω ενός απλού υπολογιστή.
~ Τα δίδακτρα για την παρακολούθηση είναι 45 ευρώ ανά τέσσερις εβδομάδες μαθημάτων.
~ Το πρόγραμμα απευθύνεται για περιορισμένο αριθμό σπουδαστών. Θα τηρηθεί απόλυτη σειρά προτεραιότητας.
~ Στο τέλος του προγράμματος, όλοι οι συμμετέχοντες θα λάβουν βεβαίωση πιστοποίησης από το εργαστήρι “Tabula Rasa”.
~ Για δηλώσεις συμμετοχής και εγγραφές, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 213 00 24291 ή στο 6940 655 331 ή στο e–mail info@tabula.gr
Reviews
There are no reviews yet.